Kattava kalusto kaikenlaisiin kiinteistöhuollon hommiin

Katso tästä kalustoluettelo pdf

Kaluston projektivuokraus

Tarjoamme käyttöönne huolletut ja toimintavarmat koneet ja laitteet, jotka normaalisti ovat kiinteistönhuollon käytössä sesonkiluonteisesti. Sopimuksen sisällöstä riippuen joko asiakas itse tai Kotkan Kiinteistöpalvelu Oy huolii vuokratun kaluston määränpäähän sovittuun aikaan. Projektivuokrauksessa kone vuokrataan määräaikaisesti tietyn projektin käyttöön ja on erinomainen vaihtoehto oman kaluston hankkimiselle. Koneet vuokrataan kuljettajan kanssa.

Esim. rakennusten, toimitilojen, karjasuojien tai vapaa-ajan asuntojen perustukset; pihamaiden ja muiden ulkoalueiden perustus- ja kunnostustyöt tai suurten viheralueiden kunnostus- ja ylläpitotyöt.

Kaluston tilapäisvuokraus: toistuva tai kertaluonteinen

Tilapäisvuokrauksessa koneet ja laitteet vuokrataan lyhytkestoisemman tai yksittäisen toimenpiteen suorittamiseksi. Koneet vuokrataan kuljettajan kanssa.

Esim. varastointi-, liikunta-, yleisö-, tapahtuma- ja pysäköintialueet; puisto- ja laidunalueet tai muut suuret viheralueet.

Esittely

Koneisiin voit tutustua PalveluPisteellämme HuoltoHallin yhteydessä, Yrjönkatu 9, Kotka.

Huom! Otathan yhteyttä etukäteen.

Mikko Pirinen